wtorek, 13 marca 2012

38. Black&red, czyli nieśmiertelne połączenie

Cześć :) Dziś mało gadania, dużo pokazywania. Nic nie robię, a ciągle nie mam czasu :P Zdjęcia znowu w domu- nie lubię tego, ale cóż ;/  Niebawem wiosna wreszcie! ^^ Pozdrawiam Was!







Bluzka- Sugarlips
Bluzka na ramiączkach-sh
Spodnie- H&M
Torba- wholesale-dress.net
Naszyjnik z krzyżem-vintage
Bransoletki- tyro.pl
, chicochica.pl
Pierścionek- wholesale-dress.net

I jak?
 PS. Klikajcie na bannery, jeśli macie ochotę :)

....................................................................................

UWAGA!

W oasap.com jest promocja dla Polskich kupujących!!! :)
Wpisujecie kod : Chopin i macie wszystko 30% taniej :(


My new lace shorts!


Każdy komentarz od Was strasznie mnie cieszy! :)
Darioszka

37 komentarzy:

  1. Super!!!! :) Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba Twoja torba! Zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny look, uwielbiam Twoją torbę!

    OdpowiedzUsuń
  4. super wygladasz, torba jest mega !

    OdpowiedzUsuń
  5. Otagowałam Cię na moim blogu ! :) Jeśli nie chcesz brac udziału to w porządku :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham twoją torbę od pierwszego wejrzenia:)
    obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  7. to super, mam jedno w planach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piekna bluzka i swietny naszyjnik<3

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny set! torba!<3

    OdpowiedzUsuń
  10. Zachęcam do udziału w konkursie

    http://www.perfection-and-harmony.blogspot.com/2012/03/k-o-n-k-u-r-s.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Mega są te spodenki :D I klikam w link sklepu w notce, abyś znów dostała jakieś doładowanko :) Jak będziesz tak miła też możesz to zrobic u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. genialny look !
    cudowna torba, choć mówię Ci to po raz 100 :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam ochote na te spodnie w polaczeniu z moja jedna bluzka swietnie by sie spr.

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny look, torba powala :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczną torebeczke masz :)
    pozdrawiam,Monia

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny outfit :) Torba rządzi, jest prześliczna :)
    Obserwuję i mam nadzieję, że Ty także dołączysz do grona moich obserwatorów :) będzie mi bardzo miło :) zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta torba jest świetna! I spodenki <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz już u mnie nowy zestaw:D No i oczywiście robie klik klik :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ciekawe te spodenki, na sesje swietne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetna torebka i spodnie:)
    zapraszam do siebie w wolnym czasie:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. świetna bluzka!

    obserwuje i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny zestaw. U mnie nowa notka - zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny blog :D Może masz ochotę się poobserwować? :D Zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja mam cudowną aplikacje dzięki, której nie widzę reklam więc nie mogę kliknąć w Twoje bannery.;)
    Świetna ta mocna czerwień.^^ A spódnica genialna!^^:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze :)
Będę bardzo wdzięczna jeśli dodasz mnie do obserwowanych :)

Odwiedziny

Zaglądam