niedziela, 22 kwietnia 2012

40. Spacer niedzielny. Niedzielny spacer :)

Wracam po przerwie z nowymi zdjęciami! Nareszcie! Zdjęcia świeżutkie z dzisiejszego spaceru z Lubym mym :)
Nowa koszula z universalpixel.se jest dość luźna i niezobowiązująca. Mają bardzo fajny wybór różnych ciekawych nadruków, więc zapraszam Was na ich stronkę :) Debiut blogowy mają tez moje nowe buciki z Graceland ;) Zapraszam do oglądania i komentowania ;)




 



Marynarka-sh
Spodnie- H&M
Buty-
Graceland
Satchel bag- wholesale-dress.net
Bransoletka- tyro.pl
Klipsy-  modnydesign.pl/
Pierścionki- wholesale-dress.net
Pozdrawiam,
Darioszka :)

46 komentarzy:

  1. Ajjj no bizuterie masz swietna! I bardzo ladnie wygladasz : )

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam jak fajnie łączysz kolory :) cały zestaw mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Torebka i biżuteria- rewelacja! Bardzo ładnie wyglądasz! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pierścionek!

    www.turqusowa.blogspot.com
    Zapraszam do obserwacji, jeżeli podoba Ci się mój blog. Ja zrobię to samo z Twoim :)! 

    OdpowiedzUsuń
  5. Super te czerwone spodnie:) Fajne zdjęcia zapraszam do siebie może na małe zakupy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. http://teaandmagazine.blogspot.com/2012/04/rozdanie.html
    zachęcam do wzięcia udziału :)

    OdpowiedzUsuń
  7. chceeeeeeeeeeeeee tą torbę ! ♥♥♥
    dobrze jej pilnuj, bo dziś w nocy się zakradnę do Twojego domu i Ci ją zabiorę ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny zestaw, wszystko mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  9. Czerwone spodnie i pierścionek z wąsami, meeega! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakochałam się w torebce. :)

    Obserwujemy? :>

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładna marynarka:)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Torebka super. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja siebie też, ale czasem potrzeba zmiany:) fajny look;)

    OdpowiedzUsuń
  14. marynara + czerwone spodnie love!
    kolczyki wyjatkowe, fajnie że pokazałaś :))

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładnie wyglądasz ;)
    Marynarka i te spodnie świetnie wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ładna torebeczka i pierścionki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. fajna stylizacja :D i geniusz wiosna ! ♥
    obserwuję i zapraszam :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzięki za komentarz u mnie!!!
    Śliczne zdjęcia...
    Obserwuję i mam nadzieję, że odwzajemnisz ;P

    www.strawberriesatmidnight.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. torebka i buty są wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  20. nice blog!!!!!
    xoxo

    http://cappucinofrio.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  21. zapraszam częściej jak się podoba :) może poobserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  22. dziękuje za miłe słowa:) szaleję za Twoimi spodniami i wszystkimi dodatkami ! <3

    OdpowiedzUsuń
  23. genialny set !
    cudowne spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne spodnie ! ;)
    obserwuje i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kochana, przeczytaj jeszcze raz regulamin, Twoja cyfra nie może wciąż udziału w konkursie ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajne spodnie, zawsze takie chciałam takie mieć ♥♥

    Obserwujemy? Ja już jestem twoją obserwatorką ;*
    www.toosweetcookies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. swietne zestawienie, czekalam na Twoj nowy post :)
    swietneie wygladasz w czerwieni :))
    dawno Cie u nas nie bylo, zapraszam w wolnej chwili :)
    Martyna

    OdpowiedzUsuń
  28. Podoba mi się biżuteria!:D

    OdpowiedzUsuń
  29. Torebka i spodnie najbardziej rzucają się w oczy. Świetny jest ten odcień czerwieni.
    xoxo
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  30. świetne spodnie i torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zakochałam się w tej torebce <3
    Dodałam cię do obserwowanych ;>

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  32. świetne pierścionki ;) pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetna stylizacja, fajne spodnie ;) Zapraszam do mnie ;**

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze :)
Będę bardzo wdzięczna jeśli dodasz mnie do obserwowanych :)