poniedziałek, 30 kwietnia 2012

41. Majówka z loompex.pl

Witam Was! :) Dobrze wiecie, że uwielbiam wszelakie lumpeksy, szmateksy, ciucholandy, czy jak kto woli second-handy :D Czy któraś z Was jeszcze nie słyszała o internetowym sklepie loompex.pl ? Jeśli tak, to musicie to szybko nadrobić, najlepiej dziś! Czemu taki pośpiech? Bo specjalnie z okazji majówki właśnie loompex.pl przygotował promocję -30 % na bluzki i spodnie! Myślę, że to dobry pretekst, by zaopatrzyć się w coś nowego, ale z duszą ;) Ja na pewno skorzystam, a Wy?
Serdecznie Was zapraszam do sklepu loompex.pl i pokazuję, jakie cudeńka możecie tam znaleźć ;)



Jest coś na letnie dni...









...i na imprezę ;)


 Jeszcze raz gorąco zapraszam! :)
Jakie plany na majówkę Kochani? :)
Darioszka

11 komentarzy:

  1. Lubie różnego rodzaju lumpy, ale raczej takie w realu, jak mam kupowac ciuchy w necie to raczej z sieciówek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi jakoś nic nie rzypadło do gustu z ich oferty ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie dawno zaczęłam zagłębiać się w lumpeksach :P
    Znalazłam kilka fajnych rzeczy, ale trzeba mieć niezłe oko aby cokolwiek sensownego uchwycić!

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda że jest bardzo mały wybór męskich ubrań :(

    OdpowiedzUsuń
  5. dziekuje :)
    pozdrawiam
    MademoisellePoisson

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmm... nawet fajne :) Później zerknę ^^
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkiem fajne ciuchy tam mają:]
    Ja w majówkę leniuchuję :D

    Obserwuję^^
    dowciapna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że mają tam ciekawe ciuchy, może coś tam dla siebie znajdę :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze :)
Będę bardzo wdzięczna jeśli dodasz mnie do obserwowanych :)

Odwiedziny

Zaglądam