piątek, 13 lipca 2012

48. Tiger top + konkurs

Dziś set z nowym topem od oasap nowymi butami z McArthur i naszyjnikiem, który od razu mnie urzekł swoją prostą formą z alefarcik.pl. Jak już Wam pisałam obroniłam się i pławię się w błogim lenistwie, choć z chęcią poszłabym do pracy, której póki co brak ;/ Poroznosiłam jednak CV i czekam na odzew ;)


Top- oasap
Spodnie- H&M
Buty- McArthur
Naszyjnik-  alefarcik.pl
Bransoletki- H&M
Pierścionki- New Yorker

Co Wam najbardziej przypadło do gustu?

Darioszka
.............................................................................................................................................

Przypominam o konkursie z She-bijou

T  U  T  A  J   !  !  !


........................................................................................................................

Darmowe kosmetyki
T U T A J


Jeśli któraś z Was nie ma jeszcze shinyboxa,to zapraszam do rejestracji :)

34 komentarze:

  1. Jak Ci się udało załatwić tyle współprac? Jestem bardzo ciekawa. Jakbyś mogła napisz na e-mail: egiptt10@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. najbardziej podoba mi sie top :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna ta bluzka! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Such a great post!
    Happy to have found your blog. Glaldly follow you via gfc and bloglovin!
    Hope you can follow me too on both!

    Lots of love,

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję ;)
    Świetna bluzka i buty ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Buty mi się baardzo podobają! Top też jest ładny:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję obrony, zachęcam do lenistwa, ale mniejszego obijania się w blogosferze ; ) Znaczy weź wrzucaj coś częściej po prostu :D
    Świetny tygrys, kiedyś miałam okazję kupić genialną, rozchełstaną tunikę z tygrysem, za smieszne pieniądze i do tej pory nie mogę sobie jej odżałować...

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia w szukaniu pracy, w naszym kochanym kraju to duża sztuka!

    OdpowiedzUsuń
  9. Thank you love for your sweet comment.

    I would be happy if you'll follow me too.

    Kisses,


    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny look, mam małe pytanko, czy paczka już doszła ?

    OdpowiedzUsuń
  11. na pewno znajdziesz pracę, powodzenia;);D. I gratuluję obrony ;)).
    Naszyjnik mnie również urzekł !;D.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenia w szukaniu pracy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna koszulka ;D
    Trzymam kciuki za znalezienie pracy^^

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawy blog. zapraszam do mnie + obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  16. piękna koszulka i buty :)))
    Darioszka, ostatnio nie było mnie długo w sieci, ponieważ pracowałam nad nowym projektem.Jestem ciekawa co o nim myślisz.
    Zapraszam na moj nowy blog http://fashion1st.pl/, ponieważ na be my must have już nie będę publikować. Mam nadzieję, że będziesz też tam czasem wpadać i zostawiać czasem "ślady" ;)
    Wiesz, że poczatki są najtrudniejsze, dlatego gorąco proszę o polubienie na fb https://www.facebook.com/pages/Fashion1st/244087855700991?ref=hl
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładna stylizacja :)) Najlepsza bluzka :) Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ajj też chciałam pracować w te wakacje ale pracy brak:(

    OdpowiedzUsuń
  19. Co za tygrysowaty tygrys na tygrysim TOPie! Tygrysowonka od Pauliny!

    OdpowiedzUsuń
  20. Co za tygrysowaty tygrys na tygrysim TOPie! Tygrysowonka od Pauliny!

    OdpowiedzUsuń
  21. great outfit, love your top! ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. znam to, chciałam iść do pracy na wakacje i zupełnie nic nie mogę znaleźć. wyglądasz pięknie!:)

    OdpowiedzUsuń
  23. swietna koszulka :) zapraszam, obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  24. super <3 ZAPRASZAM!!! Trochę męskiej mody :) http://www.hausoferick.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ostatnio bardzo lubię Twoje zestawy :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze :)
Będę bardzo wdzięczna jeśli dodasz mnie do obserwowanych :)

Odwiedziny

Zaglądam