piątek, 13 lipca 2012

48. Tiger top + konkurs

Dziś set z nowym topem od oasap nowymi butami z McArthur i naszyjnikiem, który od razu mnie urzekł swoją prostą formą z alefarcik.pl. Jak już Wam pisałam obroniłam się i pławię się w błogim lenistwie, choć z chęcią poszłabym do pracy, której póki co brak ;/ Poroznosiłam jednak CV i czekam na odzew ;)


Top- oasap
Spodnie- H&M
Buty- McArthur
Naszyjnik-  alefarcik.pl
Bransoletki- H&M
Pierścionki- New Yorker

Co Wam najbardziej przypadło do gustu?

Darioszka
.............................................................................................................................................

Przypominam o konkursie z She-bijou

T  U  T  A  J   !  !  !


........................................................................................................................

Darmowe kosmetyki
T U T A J


Jeśli któraś z Was nie ma jeszcze shinyboxa,to zapraszam do rejestracji :)

36 komentarzy:

  1. Jak Ci się udało załatwić tyle współprac? Jestem bardzo ciekawa. Jakbyś mogła napisz na e-mail: egiptt10@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. najbardziej podoba mi sie top :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Such a great post!
    Happy to have found your blog. Glaldly follow you via gfc and bloglovin!
    Hope you can follow me too on both!

    Lots of love,

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję ;)
    Świetna bluzka i buty ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Buty mi się baardzo podobają! Top też jest ładny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję obrony, zachęcam do lenistwa, ale mniejszego obijania się w blogosferze ; ) Znaczy weź wrzucaj coś częściej po prostu :D
    Świetny tygrys, kiedyś miałam okazję kupić genialną, rozchełstaną tunikę z tygrysem, za smieszne pieniądze i do tej pory nie mogę sobie jej odżałować...

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia w szukaniu pracy, w naszym kochanym kraju to duża sztuka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Thank you love for your sweet comment.

    I would be happy if you'll follow me too.

    Kisses,


    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny look, mam małe pytanko, czy paczka już doszła ?

    OdpowiedzUsuń
  10. na pewno znajdziesz pracę, powodzenia;);D. I gratuluję obrony ;)).
    Naszyjnik mnie również urzekł !;D.

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia w szukaniu pracy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna koszulka ;D
    Trzymam kciuki za znalezienie pracy^^

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawy blog. zapraszam do mnie + obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  14. piękna koszulka i buty :)))
    Darioszka, ostatnio nie było mnie długo w sieci, ponieważ pracowałam nad nowym projektem.Jestem ciekawa co o nim myślisz.
    Zapraszam na moj nowy blog http://fashion1st.pl/, ponieważ na be my must have już nie będę publikować. Mam nadzieję, że będziesz też tam czasem wpadać i zostawiać czasem "ślady" ;)
    Wiesz, że poczatki są najtrudniejsze, dlatego gorąco proszę o polubienie na fb https://www.facebook.com/pages/Fashion1st/244087855700991?ref=hl
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładna stylizacja :)) Najlepsza bluzka :) Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ajj też chciałam pracować w te wakacje ale pracy brak:(

    OdpowiedzUsuń
  17. Co za tygrysowaty tygrys na tygrysim TOPie! Tygrysowonka od Pauliny!

    OdpowiedzUsuń
  18. Co za tygrysowaty tygrys na tygrysim TOPie! Tygrysowonka od Pauliny!

    OdpowiedzUsuń
  19. Adorei o blog, muito lindo, amei tudo. Parabéns mesmo, vou sempre estar aqui (:

    ontendency.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. witaj ;)
    gdybyś była zainteresowana na moim blogu trwa aktualnie konkurs z sheinside.com, gdzie do wygrania jest bon o wartości 100$, zapraszam :)

    http://apieceofmylifeloveandfashion.blogspot.com/2012/07/sheinside-giveaway-100.html

    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. great outfit, love your top! ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. znam to, chciałam iść do pracy na wakacje i zupełnie nic nie mogę znaleźć. wyglądasz pięknie!:)

    OdpowiedzUsuń
  23. swietna koszulka :) zapraszam, obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  24. super <3 ZAPRASZAM!!! Trochę męskiej mody :) http://www.hausoferick.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ostatnio bardzo lubię Twoje zestawy :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze :)
Będę bardzo wdzięczna jeśli dodasz mnie do obserwowanych :)