poniedziałek, 23 lipca 2012

49. ALLERGIC TO MONDAYS + nowości

Co u Was? Jak wakacje? Ja wróciłam z wygranego pobytu w hotelu ze SPA i jestem wypoczęta, choć chciałoby się tam jeszcze zostać ;) Dziś mam dla Was zdj z luźnego spaceru wśród lasów i pól :P Lubię bluzkę, która mam na sobie ze względu na zabawny napis i twarzowy kolorek, pochodzi ona ze Sklepu Awanti, do tego dżinsy i moje ulubione ostatnio obuwie- czyli trampki ze sklepu dobretrampki.pl.




Patrzcie jak tam było sielsko ;)





Bluzka- Sklep Awanti
Spodnie- sh
...........................................................................................................
Mam dla Was też trochę nowości ;)

Naszyjnik KOD (wygrana w konkursie)
Opaska od LeArt 


 Marynarka od Sklep Awanti
Wpadło Wam coś w oko? :)

...................................................................
 
Konkurs z She-bijou wygrywa

Martyna Weronika K.
m_kowalewska_1a@wp.pl


(Gratulacje! She-bijou skontaktuje się z Tobą)
Pozdrawiam,
Darioszka

24 komentarze:

  1. Bardzo ładnie.; )

    +Zapraszam na rozdanie. ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam podobną marynarkę : ) <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Bravo:)
    Ale ładne widoki za Tobą;)
    Super zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie za dobrze Ci? :P Też bym chciała się udać do SPA <3

    OdpowiedzUsuń
  5. naszyjnik i marynarka świetne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. o tak, uwielbiam jego barwę! naszyjnik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ta bluzka kontrastuje z otoczeniem:D. Super ta tunika niebieska!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wygranej.
    Świetne rzeczy. Szczególnie wpadł mi w oko naszyjnik.

    Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ej mam tę samą marynarkę :D

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna bluzka :D
    zapraszam:
    http://highwayy-to-hell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. to taka moja mała tajemnica :>

    OdpowiedzUsuń
  12. napis na bluzie faktycznie zabawny:)
    nie noszę bluz na co dzień, ale ta mi się podoba, bo jest w czerwonym kolorze:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialny naszyjnik!
    Pozdrawiam!
    www.saymejustine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. I'm not certain where you are getting your info, however great topic. I must spend a while finding out much more or working out more. Thank you for wonderful information I was in search of this information for my mission.

    Stop by my blog - Orange County catering

    OdpowiedzUsuń
  15. It's awesome for me to have a website, which is helpful in support of my knowledge. thanks admin

    My web blog; Homepage

    OdpowiedzUsuń
  16. Appreciate this post. Let me try it out.

    Feel free to visit my web-site - www.youtube.com/user...

    OdpowiedzUsuń
  17. Attractive section of content. I just stumbled
    upon your web site and in accession capital to assert that I get
    actually enjoyed account your blog posts. Anyway I will be subscribing to your augment and even I achievement you access consistently rapidly.


    my web blog ... Hilario

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze :)
Będę bardzo wdzięczna jeśli dodasz mnie do obserwowanych :)

Odwiedziny

Zaglądam